Tratament osteoporoza, scapa de osteoporoza cu bere
Cercetatorii spanioli de la Universitatea Extremadura din Caceres au constat ca, consumul moderat de bere este benefic pentru intarirea sistemului osos al femeilor.
Acest studiu, ale carui rezultate au fost publicate in revista de specialitate Nutrition, a fost realizat pe un esantion de 1.700 de femei si a relevant ca densitatea osoasa era mai mare in cazul femeilor care consumau cu moderaţie bere, in comparaţie cu cele care nu consumau deloc acesta bautura.
Se pare ca efectele benefice provin din hormonii vegetali din bere, dar exista si efecte daunatoare, daca se consuma mai mult de doua sticle de bere pe zi.
Osteoporoza este o problema de sanatate frecvent intalnita in categoria femeilor aflate la menopauza, care creste riscul de producere a fracturilor osoase la varste mai inaintate.
Femeile care consuma pana la 280 de centilitri de alcool pe saptamana, au prezentat o densitate osoasa superioara decat cele care nu consuma deloc alcool.
Posturi similare:
- Cum poti sa deschizi o sticla de bere cu o foaie de hartie (Video)
- Vrei bere? scoate buletinul la control..
- Sani mariti cu…o halba de bere
- Extragere Loto 6/49 din data de 1 februarie 2009
- Care sunt greșelile pe care le fac frecvent femeile într-o relație?
