Pizza si publicitatea

O data pe saptamana pe scarile de la metroul statia Stefan cel Mare, flyerele care promoveaza o firma de delivery pizza te asteapta in tot felul de pozitii. Unele dintre acestea sunt mototolite, alte dintre ele drepte, facandu-ti cu ochiul sa te apleci si sa iei una acasa iar mai tarziu sa faci si o comanda de pizza.

Ceea ce se intampla cu ele si faptul ca flyerele sunt aruncate numai acolo nu e o intamplare, cu siguranta firma de catering s-a gandit bine ca astfel impusca niste clienti.

O poveste de genul acesta am auzit despre un antreprenor din Germania care a facut cam acelasi lucru, a uns cu ulei si suc de rosii vreo 5000 de cutii de pizza iar apoi a inceput sa le arunce prin oras si pe la ghene, astfel lumea a vazut respectivele ambalaje care purtau si datele de identificare, iar comenziile au inceput sa curga.

1 comment for “Pizza si publicitatea

  1. elena
    November 29, 2008 at 16:07

    poate fi si asta, dar mai poate fi si nesimtirea celor care au fost platiti sa distribuie aceste fleyere. trebuiau sa le inmaneze trecatorilor si ei mai bine le-au aruncat pe jos si apoi s-au carat, ca de, poate au si altceva de facut….. sau in cazul in care varianta este aceea ca au fost aruncate intentionat, normal ca au fost aruncate, caci asa este GRATIS. pentru a face orice promotie, care in termeni de specialitate se numeste “sampling”, aceasta implica cerere de aprobari si costuri care trebuie platite autoritatilor, deci, evident ca s-a ales varianta romanului, adica cea fara bani si fara efort. prosti sunt astia care ar fi trebuit sa-si incaseze banii, ca nu amendeaza pizzaria in cauza. ce daca aceasta nu recunoaste ca le-ar aruncat ea, macar daca e amendata, data viitoare o sa aiba grija sa stie unde ajunge fiecare hartiutza tiparita la comanda ei. gata, ca m-am enervat cu astfel de “furaciuni”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *