Ce sunt advertorialele, cum pot fi folosite și cât de eficiente sunt în promovarea online?

Daca demarezi un business online si nu ai mai avut pana in acest moment de a face cu acest mediu din perspectiva antreprenorului, vei descoperi cu surprindere ca un site, un cont de Facebook si unul de Instagram nu sunt suficiente pentru a atrage clienti.
Urmarirea succesului, atat in online cat si in offline, implica o serie de cheltuieli. Evident, foarte multe firme si foarte multi freelanceri se vor intrece sa iti propuna tot felul de solutii miraculoase de promovare, care te pot duce pe primul loc in motoarele de cautare si iti pot aduce milioane de clienti.

Adevarul este pe undeva pe la mijloc. Exista, intr-adevar, tehnici cu ajutorul carora poti ajunge pe primele locuri in Google si poti sa ai multi clienti, insa acestea presupun rabdare, bani si foarte important, o calitate foarte buna a serviciilor si a produselor pe care le vinzi.

Advertorialele, cele mai eficiente variante de promovare, atat pe termen lung, cat si pe termen scurt

Din numeroasele tehnici de promovare, printre care amintim de promovarea pe retelele de socializare sau promovarea prin Google Adwords, se remarca advertoriale.

Un advertorial este un articol platit, publicat intr-un ziar online sau intr-un blog, in care este prezentat unul dintre produsele tale. Foarte multi jucatori de pe piata online numesc aceste articole ” advertoriale SEO“, ceea ce este oarecum adevarat, in conditiile in care contribuie foarte mult la SEO, insa un simplu advertorial nu iti poate construi intreaga campanie SEO.

IN momentul in car apelezi la campanii advertoriale, trebuie sa te astepti la urmatoarele avantaje:

  • Mai multe vizite pe site. Atata vreme cat articolul este publicat pe un site cu mult trafic, o parte din trafic va fi transmis catre site-ul tau;

  • Notorietate pentru brand. Un advertorial poate sa insemne si o solutie de branding foarte buna, mai ales daca stii cum sa iti conturezi imaginea;

  • Contributie serioasa la cresterea in Google. Reamintim de aspectul Google, care este foarte important. Un avertorial bine realizat si pus pe un site relevant, poate sa fie o mica mina de aur.

Lucruri pe care trebuie sa le stii in momentul in care faci o campanie de advertoriale

Daca alegi sa cumperi mai multe advertoriale, trebuie sa ai in vedere cateva lucruri, in asa fel incat aceasta sa fie cat mai reusita:

  • Sa te asiguri ca promovezi un produs sau un serviciu cat mai bun. Degeaba atragi oameni pe site, daca odata ajusi acolo, oamenii nu gasesc ceea ce ii intereseaza sau nu sunt multumiti de produse.

  • Sa ai un site usor de folosit;

  • Sa publici in site-uri cu o relevanta foarte mare. Nu orice advertorial poate sa aduca aceeasi valoare. Din contra! Exista si site-uri care ii pot dauna site-ului pe care il promovezi. Daca iti doresti rezultate foarte bine, incearca sa iei advertoriale pe site-uri cat mai mari, care sa aiba o relevanta foarte buna pentru domeniul pe care il promovezi;

  • Sa publici un continut bun. Este esential ca textul advertorialului sa fie unul foarte bun, in asa fel incat sa atraga cititorul si sa il mentina acolo. De foarte multe ori, antreprenorii online cumpara advertoriale doar cu scop SEO, insa scopul final este acela de a obtine vanzari, asadar, un articol foarte bun poate sa fie un ingredient principal in reteta succesului.

Daca ai rabdare, ai buget pentru advertoriale cat mai bune si acorzi atentie calitatii, sansele de reusita sunt foarte mari, asadar, tot ceea ce trebuie sa faci este sa te apuci de treaba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *