3 idei de afaceri de viitor pentru care nu ai nevoie de un buget enorm

Te-ai gândit vreodată să pornești o afacere?

Nu ești singurul.

Un studiu recent a arătat că mai mult de unul din trei români cu vârsta sub 35 de ani se gândesc să pornească o afacere.

Cu toate acestea, o mare parte din industrii deja sunt destul de aglomerate.

De exemplu, câte restaurante există și continuă să apară în comunitatea ta?

Sau altele necesită investiții destul de mari.

Poate o idee de afaceri bună o reprezintă prefabricatele pentru industria de automotive. Dar cine are câteva milioane de euro pentru a investi în asta?

Astăzi îți propunem trei idei de afaceri care nu necesită o investiție mare și care sunt în industrii mai puțin aglomerate (cel puțin momentan)

Folosește-te de creșterea industriei de autovehicule electrice

Un trend social care ne poate inspira pentru pornirea unei afaceri este cel al ecologiei și în special al mașinilor electrice.

Poate te gândești: e imposibil ca eu să creez o mașină electrică.

Desigur, nu asta ne propunem astăzi.

Ci să găsim o nișă specifică în această industrie.

De exemplu, o provocare pentru deținătorii mașinilor electrice o reprezintă încărcarea. Numărul stațiilor de încărcare a mașinilor electrice este încă destul de mic. Poți importa sau deveni reseller pentru o astfel de soluție.

De asemenea, mai sunt alte mici nișe pe care le poți găsi.

Ce îți recomandăm este să vorbești cu posesorii acestor mașini și să descoperi durerile pe care le au.

Pornește o afacere de social media

Social media este din ce în ce mai folosit și în România pentru promovarea companiilor.

Doar că antreprenorii fie nu au timp sau expertiză.

În special generațiile mai în vârstă se descurcă mai greu cu acest mediu.

De aceea, dacă ai cât de cât experiență, este un domeniu unde cererea este mult mai mare decât oferta.

În plus, ai o mulțime de resurse online care te ajută să înveți cum să faci asta și poți testa totul pe un proiect propriu.

Pornește o farmacie naturistă online

Numărul magazinelor online au explodat în ultimii ani.

Cu toate acestea, mare parte a comerțului tot se desfășoară offline.

De aceea, o direcție pe care potențialii antreprenori o pot urmări este de a duce în online un domeniu de activitate din offline.

De ce o farmacie naturistă?

Un trend observat în România în ultimii ani este cel al creșterii interesului în soluții alternative și holistice de sănătate.

Românii devin interesați nu doar de tratarea afecțiunilor, ci și de prevenirea lor.

Avantajul unei farmacii online vine în primul rând din faptul că poți ajunge la mai mulți clienți.

Nu mai ești limitat de aria geografică a unui cartier sau localitate, ci poți vinde în toată țara (și, de ce nu, Europa).

În al doilea rând, fiind un domeniu cu un număr enorm de produse, pentru clienți este greu să găsească într-un magazin fizic ceea ce caută.

În schimb, în online pot folosi căsuța de căutări a magazinului.

În al treilea rând, nu ai probleme cu stocul. În online ai feedback direct legat de ce se vinde și poți să te aprovizionezi mai mult cu produsele unde vezi că este cerere.

Pe celelalte le poți comanda de la furnizor după ce ai primit comanda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *